Jatkosodan 80 v.- muistomarssi

la 21.9. - la 21.9.2024

Klo 9.00

Mäntän tori, Miinanpellonkadun ja Seppälän puistotien välissä, 35800 Mänttä

Jatkosodan päättymisestä tulee 19.9.2024 kuluneeksi 80 vuotta ja tätä yhdistys kunnioittaa järjestämällä muistomarssin jatkosotaan lähteneiden paikkakuntalaisten kunniaksi.

Marssin lähtöpaikaksi on sovittu Mäntän tori, jossa suoritettiin sotaan lähtevien katselmus. Reitti kulkee Mäntän klubin sekä Savosenmäen koulun ohi, joissa majoittuminen tapahtui. Samalla käydään katsomassa koulun pihassa oleva muistomerkki tapahtumasta. Kääntöpaikkana on Kuoreveden Suinulassa sijaitseva Kuokkalan kylätalo, mikä toimi Kuoreveden komppanian kokoontumispaikkana ennen heidän marssiaan Mänttään. Kuokkalan suunnalle toteutetaan juomapiste.
Matkan kokonaispituus noin 24 km.
Torilla ilmainen pysäköinti.

Tapahtuma on kaikille avoin, mutta yhdistyksen ulkopuolisilta osallistujilta kerätään toimintamme kannattamiseksi 10 euron osallistumismaksu, jolla samalla saa lunastettua itselleen MSRES:n tunnuksella olevan velcro- pohjaisen reppumerkin.
Marssi on jäsenillemme ilmainen tapahtuma, joka samalla tukee suorituksiamme Maaottelumarssia varten.

Ilmoittautumiset muistomarssille: msresry@gmail.com

Tervetuloa mukaan!